tildekristoffersson

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av tilde kristoffersson - 4 januari 2013 16:33

Hej, jag sa ju att jag skulle skaffa en ny blogg på nattstad och om ni klickar här--> Nattstad.se/tildekristoffersson


så kommer ni till min blogg :) 


tack för mig på denna bloggen <3 

Av tilde kristoffersson - 4 januari 2013 13:42

Detta är inte roligt ! Jag har inte bloggat på länge, har inte lagt ut bilder och sånt. Jag hoppas ni förlåter mig :/ men hoppas ni ar haft det bra och att ni gillar min blogg! Och om ni gillar den mycket så tycker jag att ni ska länka till folk :) men jag har tänkt lite och jag vill flytta min blogg :/ jag vill inte ha min blogg på bloggplatsen utan på den bästa nattstad ;)

Jag gillar nattstad och jag kan säga att nattstad är mycket bättre :) hoppas ni gillar mitt val för det gör jag och den bloggen kommer växa mycket mer änn vad denna gör nu ;) den kommer heta tildekristoffersson som min gör nu så ni vet och där kommer jag och min blogg klicka mycket bättre ! Nu ska jag bara tänka på livet och blogga! Detta är 2013 right, och jag vill göra något åt livet Inte bara stanna med min blogg så som jag har det nu och det är att inte så många besökare och att ha den på : bloggplatsen : är inte roligt :/

Men jag hoppa ni inte blir sura och att ni önskar mig lycka till i framtiden med min andra blogg för denna lägger jag åt sidan. Jag är lite ledsenen denna bloggen är SÅ DÅLIG !!! Jag gillar inte den :( och jag vill klara mig så som nellie Berntsson ! Hennes blogg växer varje dag och det vill jag att min blogg gör! Jag vill inte bara vara en person som sitter med en lite besökare och är galen i en utan jag vill ha bloggen stor , det känns inte bra för mig att bara ha bloggen liten :( vill vara med i blogg världen, vill inte vara utanför.

Tack för mig, tack för denna tiden på denna bloggen, vi ses på nästa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards