tildekristoffersson

Alla inlägg under december 2012

Av tilde kristoffersson - 29 december 2012 11:07

Nu har vi tagit på oss & vi ska snart gå ut & åka. Jag vill inte för jag är jätte rädd, men det blir bra säkert, bara ni önskar mig lycka till :)

Hoppas ni har det bra & att ni har kul idag för det kommer jag ha !

SHIIT JAG KOMMER DÖ !! Tror jag hihi :^* men vi ses sen och som jag lova, det kommer bilder PUSS :^*

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 15:59

Haha har skit kul med dom bästa <3

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 13:37

Hejhopp! Malou här, fick tag i Tildes mobil så tänkte att jag kunde uppdatera er lite eller något?!
Checka min blogg så får ni en kaka! :D
Malouberggren.devote.se

Bilden (L)

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 12:29

Nu är vi halvvägs till Branäs, och vi sitter vi på en äcklig... eller maten var god men restaurangen var smutsig och lite äcklig! :s men vi ska sätta oss i bilen snart i tre timmar till :/ BUUU! Men jag och min kompis malou eller hon är min gudsyster ( gudsyster= den som höll dig när man föddes som då Annica har två barn och liksom Annica är min gudmor så är hennes barn mina gudsystrar ) HOPPAS NI FATTAR ;) men kan inte skriva mer ska åka nu och lägger ut bilder i bilen !;)
Ses sen PUSS :*

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 09:51

Jag ska sitta i bilen i 6 timmar, upp till Branäs :(((( BUUU !!!!! Känner mig inte så glad :/ men nu får vi tänka positiv, jag kan titta på Jersey shore, sova, lyssna på jb och hålla på med syster!!!

Hoppas ni tittar bloggen & har kul <3

Ses sen PUSS :*

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 09:51

Jag ska sitta i bilen i 6 timmar, upp till Branäs :(((( BUUU !!!!! Känner mig inte så glad :/ men nu får vi tänka positiv, jag kan titta på Jersey shore, sova, lyssna på jb och hålla på med syster!!!

Hoppas ni tittar bloggen & har kul <3

Ses sen PUSS :*

Av tilde kristoffersson - 27 december 2012 09:46

Kärlek gör ont och det är svårt !!! JAG ÄR JÄTTE KÄR I EN KILLE OCH VET FAN INTE HUR JAG SKA GÖRA !! Det är Benjamin lasnier jag har skit många bilder på han, han är som bakgrund och allt sånt !! Vill att Jsg blir hans och att han blir min !! JAG FUCKING DÖÖÖÖR !! Jag älskar han så jävla mycket, och om jag träffade honom så skulle jag dött och jag skulle kysst han !!!!! !!!!! AAAAAAA BLIR GALEN SÅ KÄR JAG ÄR ! En tjej i en grupp på fb som jag är med i " swedish belieber" heter den , där var det en tjej och Benjamin hade gillar hennes bilder och jag dig av avundsjuka !! HELT SJUUUUKT !!!! JAG BLEV SÅ ARG OXH JAG FJORDE ALLT FÖR ATT HAN SKULLE SE MIG, MEN SÅKLART JAG HAR OTUR I LIVET SÅ DET HÄNDE INGET !!! OCH MIN TUR ÄR ATT JAG ÄR VÄNN MED HANS PRIVATA PÅ FB OCH SAMMA MED NELLIE BERNTSSON !! :(( MEN JAG VILL VLI TSM MED HAN !! ASSÅ TITTA PÅ DENNA BILDEN OCH BNI KOMMER DÖÖÖÖÖ MEN KOM IHÅG '''''''' HAAAAN ÄÄÄR MIIIIIN !! Ses sen PUSS :*

Av tilde kristoffersson - 26 december 2012 23:42

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, och jag ska försöka blogga nu. Vi ska åka till Branäs nu också , och vi åker imorgon, sen sover vi över hos en kompis i gtb. Sen på fredagen åker vi till Branäs. Jag kommer lägga ut bilder och videos när Jag åker skidor ! ;) men vi ses PUSS :*

PS jag älskar Jersey shore , DET ÄR *** DET BÄSTA SOM ****** FINNS !!!!!!! Jag har tittat på det hela dan, med kusin och syster!! Men aja hej då puss på !

Ovido - Quiz & Flashcards