tildekristoffersson

Alla inlägg den 23 december 2012

Av tilde kristoffersson - 23 december 2012 21:42

Här hemma sitter jag och min syster och kusin och flabbar åt låtar som väcker minnen ! ( NO LIFE )

Väntar på att nellie Berntsson ska svara på fb och allt :* men vi hörs älskar er PUSS :*

Av tilde kristoffersson - 23 december 2012 20:18

Jag är fan kär i någon !!! Och det är ju klart, han är snygg, söt och bäst <3 BENJAMIN LASNIER !!!! OMFG VAD HAN ÄR SNYGG OCH BÄST OCH SNÄLLAST !! VILL BARA BLI TSM MED HAN <3



Titta bara på bilden så kommer ni dö !<3

Av tilde kristoffersson - 23 december 2012 20:14

Ja detta önskar jag mig !!

Av tilde kristoffersson - 23 december 2012 10:37

Det är jul imorgon och jag har inget att ha på mig :( så det är lite tråkigt :/ men jag hoppas mamma säger ja till shopping fast vi har ju också fått mycket julklappar så jag vet inte :/ KANSKE ?!?!?

Men vi ses och jag kommer blogga mer idag :* PUSS PUSS



Homer på bild :* den hunden vi passar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards