tildekristoffersson

Alla inlägg den 19 december 2012

Av tilde kristoffersson - 19 december 2012 22:36

Julavslutning (chek) !!!!! Aa nu längtar jag tills jag slipper skolan , och så ni vet så hatar jag skolan BUUU :/ och hoppas ni gillade kläderna som jag la ut , jag gillar dom iallafall ;* jag har inget mer att säg iallafall men vi hörs puss ;* OCH PÅ BILDEN SER NI EN SKIT SNYGG SHORTA FRÅN KIMSTORE.SE ( BBIIIIIIIIGGGG LIIIIKEEEE) <3

Av tilde kristoffersson - 19 december 2012 16:11

OMMMFFFGGG! SKIT SNYGGA JUUUUU:


http://rutstore.se/product/813-olivia-jeggings.html     




BIIIIIG LIIIKEEE  

Av tilde kristoffersson - 19 december 2012 15:42

Och snart ska man ut och handla kläder till imorgon (kommer bilder) och sen ska man gratta min älskad pappa!! <3 GRATTIS PAPPA DU ÄR BÄST ÄLSKAR FIG MIN PAPPA!!;)

Puss! :*







Visst är vi lika på bilden alla tre tomtar xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards