tildekristoffersson

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Kompis kväll med bästa!!!!

Av tilde kristoffersson - 21 december 2012 23:37

SHIIIT , vad kul jag hade ikväll!!!
Var hos en kompis och såg skräck film, skrattade åt mat och godis och hade bara DEN BÄSTA KVÄLLEN EVER !!!! Vissa av mina kompisar ville inte komma till min kompis kalas P.G.A skräck filmen men jag kom och jag hade ROOOLLLIIIIGGGGTTTT!!

 
 
Natalie- 12 år och modell

Natalie- 12 år och modell

22 december 2012 09:49

Hej Tilde vad fin blogg du har! Det är Natalie du vet i 6A. Du kanske vill kolla min blogg som jag har haft i över 2 år? Och har jättemånga läsare? Puss

http://NatalieDiior.blogg.se

tilde kristoffersson

22 december 2012 09:52

Tack, Natalie! Jag tittar gärna in åp din blogg, och jag har faktiskt gjort det innan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilde kristoffersson - 5 januari 2013 23:45

nattstad.se/tildekristoffersson   Titta in ;)    Jag bytar blogg och detta var det sista inlägget för alltid kanske :/ Denna bloggen kommer finnas kvar men inte aktiv. så om ni vill något så blir det den andra bloggen för jag kommer inte gå i...

Av tilde kristoffersson - 4 januari 2013 16:33

Hej, jag sa ju att jag skulle skaffa en ny blogg på nattstad och om ni klickar här--> Nattstad.se/tildekristoffersson   så kommer ni till min blogg :)    tack för mig på denna bloggen <3  ...

Av tilde kristoffersson - 4 januari 2013 13:42

Detta är inte roligt ! Jag har inte bloggat på länge, har inte lagt ut bilder och sånt. Jag hoppas ni förlåter mig :/ men hoppas ni ar haft det bra och att ni gillar min blogg! Och om ni gillar den mycket så tycker jag att ni ska länka till folk :) m...

Av tilde kristoffersson - 29 december 2012 11:07

Nu har vi tagit på oss & vi ska snart gå ut & åka. Jag vill inte för jag är jätte rädd, men det blir bra säkert, bara ni önskar mig lycka till :) Hoppas ni har det bra & att ni har kul idag för det kommer jag ha ! SHIIT JAG KOMMER DÖ !! Tror ...

Av tilde kristoffersson - 28 december 2012 15:59

Haha har skit kul med dom bästa

Ovido - Quiz & Flashcards